26.8.08

倒霉的期间

近来家里发生了很多事

这就是所谓一波未平一波又起吧

昨晚也不知是感应还是什么事忽然想打电话给弟弟才知道他出了问题

连续问题一直找上我的家人真的让我好疲惫好累了

家里哪儿问题已经是有的烦了现在弟弟这儿又出了问题再加上功课的压力真的把我搞累了

我也不知我真的很想懂为什么会有这样多的问题在我之间徘徊着难道就不能离我远点吗

当问题次次出现我告诉自己只要坚持跨过去我就会看到不一样的生活虽是次次都走过来了但是这样的勇气我可以撑到什么时候呢?

有天倒下了不是我经不起考验而是被问题给打倒了。。。

3 Comments:

Blogger Peng Swee said...

虽然我不知道你弟弟发生了什么事
但是身为姐姐的你可以帮的就尽量帮你弟弟吧
人生就是有很多考验和难题要我们去经历的
希望你可以快快的解决你的烦恼

August 26, 2008 at 7:02 PM  
Blogger アラン様 said...

Hope that all your worries and problems are leaved in this blog. And also hope that you will get happiness all the time. Try to talk to someone you trust about your problems and worries. Sometimes they might not be able to help, but they are always here for you. Good luck and happy always oh. ^^

August 27, 2008 at 12:44 PM  
Blogger Bean Bean said...

thanks for you all....

August 28, 2008 at 3:23 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home